Jonguh!

Met vallen en opstaan ben ik de week doorgekomen. Als rode draad liep de last van griep door alles heen. Dat nam niet weg dat ik samen met vrouw en zoon het eerste Sinterklaasfeest heb gevierd als gezinnetje. Niet dat een mannetje van 1 begrijpt waarom er een doos Lego Duplo in zijn schoentje zit gepropt. Maar het is wel een bijzonder moment. Tijdens de viering op zondagmiddag met zijn neefjes heb ik verbaasd gekeken naar de overkill aan cadeaus die zij kregen. Drie (!) zakken vol. Onze zoon zat in de relaxstand met een flesje choco toe te kijken hoe zijn neefjes toch echt wel het cadeau van de ander veel leuker vonden. Maar uiteindelijk is alles in paix en vree verlopen. Dat kan niet gezegd worden van de filmpremière die wij maandagavond mochten bijwonen van de New Kids Turbo the movie.

De straat voor de bioscoop in Den Bosch stond vol met fans van de New Kids uit Maaskantje. Nog meer vol stond de bioscoop met genodigde. Ik denk dat ze heel Maaskantje als VIP hadden uitgenodigd. Hoestend en proestend (de griep) nam ik plaats in de zaal. Na een onverstaanbaar welkomstwoordje (en ik ben toch echt wel een Brabander) startte de film. Met naast mij Brabanders (ik vermoed vrienden van de acteurs) die al lekker wat Schültenbrau biertjes hadden genuttigd. Het heeft nauwelijks zin om bij te houden hoe vaak de bekende scheldwoorden gebruikt worden in de film. Neem van mij aan dat het script makkelijke kost was voor de acteurs. Na afloop weer de nodige onverstaanbare bedankwoordjes. Maar gelukkig was daar dorpsgenoot uit ’t Gooi, Reinout Oerlemans die als laatste het woord nam. Daarna snel naar huis, het bed in. Uitzieken!

Gisterenavond nog een inspirerende bijeenkomst bijgewoond in het NH Tropen hotel  Amsterdam over de invloed van Social Media op marketing. De week is bijna om. Vanavond maar eens een Schültenbrau opentrekken.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

11 + 2 =